Vi gjør vårt ytterste for å holde en utmerket kvalitet på våre produkter, blant annet gjennom nøye kontroll av all potet som vaskes og pakkes i posene. Men potet er en levende organisme som ånder fra den blir høstet til den blir tilberedt. Selv om en potet ser fin ut, vil den kunne ha feil som først kommer til syne en stund etter pakking, gjerne når poteten ligger utsatt for lys og varme, for eksempel i en butikk med lange åpningstider.

Har du vært uheldig og kjøpt et produkt du ikke er helt fornøyd med setter vi stor pris på at du forteller oss det. Fyll ut reklamasjonsskjema nedenfor. Det vil gi oss all informasjon vi trenger for å sjekke våre referanseprøver, se hvilken vei poteten har tatt etter at den forlot anlegget hos oss, og ta kontakt med deg.

Les gjerne mer om kvalitet her.

Reklamasjonsskjema

Skjema som kunden benytter for å reklamere på et produkt.
  • DD dot MM dot YYYY
  • Fortell oss hvorfor du er misfornøyd med produktet du har kjøpt.
  • Max. file size: 195 MB.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.